4 Ocak 2011 Salı

adamakıllı

zor zamanların iyi yanlarını da görmek istiyorum bazen. hiç kimseye birşeyin olmadığı ama devasa kazaların içinden kurtulduğum anları hayal ederim.
-hurda olmuş bi araba ve ben camdan uçtum,
-batan titaniklerden birinden kurtarıldım az önce yanımdakilerle,bitme evresindeyiz uzaklaşırken ufalan güverteyi izliyoruz,
-yıldız saaşlarındayım..

fantastik bunalım fantezileri sarar bazen insanı. herşeyin yolunda gitmesi hakikaten bi sıkntıdır insan için.sorgu sual basar algı çerçevesini, saçma sapan sonuçlara varırsın.iyisimi ara ara bahaneni oluşturacak sorunlar biriktirmek kenarda köşede. yastık altında peçete biriktirip aşk acısna ağlanılan gecelerden bahsetmiyorum.
adam akıllı sıkıntın olacak şu hayatta.
yoksa boş şeyleri sorun eder, kendine güldürürsün.. haberin olmaz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder