18 Ocak 2011 Salı

alttanal.

insanın bazı sonlar için sağına ve soluna selam durduğu zamanlar vardır.
namazı karıştırmıyorum.
elindeki kağıt saçmalaman için verilse, seka dava açacak kadar yazarsın da bişeyler, bre öğrenci, 10 tane sorunun doğrusunu bulamayacak kadar yoldan çıkmışsın...

..iktisat diye bi ders varmış vakti zamanında. döndürüp dolaştırıp aynı cümleleri kurar hiç bi yeni bilgi vermez arz talebin pençesinde süründürürmüş gencecik dimakları. öyle gaddar öyle art niyetliymiş..ingilizce terimleri öğrendiğin yetmiyormuş gibi, kavram kargaşası yaşadığın birde türkçe kitap bastırmışlar cağnım bölüm sahipleri...öyle de paragöz..
yine de bitirememiş genç dimakların idealist tavırlarını. konsolos olacaktı nasılsa onlar. nasılsa onlar 13 bölüm spartacus izleyip bruce lee olacaklardı. nasılsa work and travel ile "medeniyet görmüş" olacaklardı..olsundu. iktisat art niyetli ve zalım olabilrdi, onların bitmek tükenmek bilmez pembe cümleleri vardı..

 bu sınavda pembe cümleler kuramadım. ben zaten çoğunlukla pembe cümle kuramam. her zamanki gibi bildiğim en süper işaret olan "yuvarlak içine alma" eylemini gerçkleştirdim. nasılsa tam 8 yıl boyunca yuvarlak içine alınmış 5 tane harfle haşır neşirdim. çok başarılıydım bu konuda. pergelsiz mucizeler yaratıyordum.. sonra bişeyler yazmamı gerektiren bi tünele girdim. ışık görünmüyordu. işin kötüsü girdiğim yoluda kaybetmiştim.iktisat beni pençelerinin arasına almış kemik seslerimi duyana kadar eziyor eziyor eziyordu..9 bölüme ayrılmış tabloyu neyle doldursam diye düşündüm. sonra boşken daha alımlı durduklarını farkedip bıraktım..saate baktım. henüz 45 dakika vardı. kağıdımı dahi veremiyordum.. 60 saniyeyi dolduramadığım bir tünelden çıkıyordum. tünelin sonunda kırmızı ışıklar vardı. evet gayet "yatakodası" ambiyanslı  alacalı bir sondu orası...bir sağa baktım. bir sola baktım. herkes harıl harıl yazmaktaydı. hepsi için bir sağdan bir soldan selama durdum...ve ibadetimi bitirdim.

insanın bazı sonlar için sağına ve soluna selama durduğu zamanlar vardır.
en ağır çekim selamımı vermiştim o dakikalarda..tanrı affetsindi..
hiç kızmadım.
insanın bazen alttan alması gereken durumlar vardır..
iktisadı ben nezaketimle "alttan aldım"..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder