23 Ekim 2010 Cumartesi

şiddet.

     Baltanın sap olduğum kısmını tümden yedim..İnce ince küçük parçalara ayırdım önce, içten böldüm kurumuş odun parçasını,sonrada dişlerimin arasında hiçte acımadan söve söve yedim. Vurdum kırdım,ağzımdan çıkanı kulağıma duyurmadım. Ne bi kıza yakıştı bu tarzım, ne de nezaket diye gözümüze soktukları illet sevdi beni  o saniyelerde..Sofrada soğan kıran atanın torunu olarak ne zamanda ekler olmuşum cümlenin sonuna "mısınız" misiniz" leri..

     Sevmiyorum yeni dil öğrenme çabalrını. Yapabiliyor olmak sevmek için yeterli değil,aptal saptal slogan yaratma çabalarını bırakın artık, söylendi onlar, bitti, bırak sokma gözüne gözüne insanların.Yanlış yazmışsın aptal,bana bunu yazdırtıcak kadar yanlış hemde.Elli  senedir gördüğün şeyi hala öğrenemedin, madem niye sergiliyosun?Bak başkasına, o da bilmiyor belki, var mı gösteriş çabası?..

     Bana okuduğun bölümlerin ne olduğunu anlatma, uğraştırma karşıdakini, olmamış işte, becerememişsin geri kalanın güzel dediği şeyleri okumayı. Kimya nedir? Nedir biyoloji okumak?Nedir benim bölümüm?Nedir iktisat, gzetecilik? Mezun olduktan sonra şu kadar para alıcam hikayelerini dökme ortalığa.Yok öyle birşey, kimse söylemedi mi sana? Ya da sen.. Arkadaşım ,belki yan tarafımda kasiyerlik yapacaksın sende. Belki ben öğreteceğim sana nasıl kesileceğini fişlerin. Hiç düşündün mü bu ihtimali? 

     Yanımda oturan genç bayan! Saçma sapan moda ikonu çalışmalarını bırak, rahat ol, uğraşma artık kendinle, bırak suratını boyayıp durmayı, ya güzelsindir ya da değil. Daha fazla kalıplara sokma şu gözünü kulağını...Boyamışsın işte dudağını ne güzel, pembe pembe bak.. Yetmiyor mu sana gözündeki kapkara boya?..   O giydiklerin sana yakışmamış,buysa beklediğin buyur.. İltifat bekler gibi salınma karşımda, beklentili ifadelerle bakma insanlara. Üzerini başını çekiştirip durma. Giydiysen eğer daracık,kısacık şeyler, bırak, zaten kapatmaya çalıştığın şeyleri göstersin yapıldı onlar.Kapalı şeyler giyip, sonrada onları kıvırıp, büküp aççıp saçma gereği duyma diye... Bu kadar gerizekalı olamazsın ha? Sırf "çok güüzeeell" nidaları duymak için giyinmediğini söyleyemezsin:)  Ayrıca,bacakların, evet evet o bacakların, kime güzel gelir bilmiyorum, ama hiç bi albenisi yok. İnan bana daha iyilerini gördüm.Saçlarını da artık kendi saç renginden ellibin ton açık bi renge boyama. Dipleri geldiğinde bi halta benzemiyosun çünkü.

    Uzaktan çapkın yakışıklı edaları kesmeyi bırak sevgili dostum.. Komik bile olamıyorsun o halinle. Şehvetten gözleri dönmüş o halleriniz varya hani, sokak ortasında iç çektiren, ağzında, lağımdan bile kötü kokan o laflarınla bana sadece köpek pisliğini andırıyorsun ve emin ol diğer o tüm laf attıklarında da farklı bi his uyadırmıyorsun..Okul çıkışlarında, kapılarda kız bekleyen zihniyet, Herkes sokakta seni bekliyo biliyo musun? Ben bile "Gel" diye yüzüne bakıyorum.. Gelsede bi utansak şu annelerden diye bekliyorum sokaklarda, seni arıyor gözlerim. Sivriliği ile gönlümü çaldığın ayakkabıların,yere yakınlığı ile gözlerimi kamaştıran araban ve hele ki o kornanla.. Seni gerçkten ayrı bi yere koyuyorum..Ve sen, yakışıklı çocuk..Saçlarını yapıştırdığın jölede bence zekanı da etkileyen bişeyler var. Ya da tüm baldırını sergilediğin o dar pantolonların, popondan düşecekmiş gibi duran o harika jeanlerin..Et pazarlarındaki iğrençliklere yaptığın katkılardan ötürü sanırım bu ısrarın..Güzel olduğuna dair o sonsuz inancına saygım büyük.Ama seni hiç mi hiç sevmiyorum. Sende beni sevmiyorsun değil mi?
Oh!!! içim rahatladı. Amacıma ulaşmışım..

       Oğluna pipisini gösterten baba,kafanda ne taşıdığını çok merak ediyorum. Ya da çocuğunu sultan diye yetiştirip sonra sokağa salan peder, sende olabilrsin başkahrmanım.Veya edepten önce "avrat" öğreten ata, hangi kafayı yaşadığını bize de söyle, ne çekiyosan bize de ver..    ..Ve.. çocuğuna tuvaletten çıktıktan sonra ellerini yıkaması gerektiğini söyleyemeyen anne..Bozduğu, dağıttığı yerleri kendisi düzeltmesi gerekirken "oğlum" "evladım" diye elletmediğin oğlun, ve sen "kızsın" diye daha 8 yaşındayken bulaşıkların önüne attığın kızın..Cinsiyeti tercih meselesi olarak yaşayan tüm aileler.. Ocağınız sönsün...

    Bugün kızgınım.. Bugün önüne geçemediğim bi sinirin pençesinde, geçsin diye can çekişiyorum..Bugün keşke daha çok küfür edebilme lüksüm olsaydı diye, daha önceleri daha iyi küfür etmek öğretilseydi diye üzgünüm..Yazılanların gerçekliğine şaşkın, bu hale geldiğim için hakikaten komik bi haldeyim.

Ps: Çok pis adam ayırırım,çok pis insan kayırırım.
     Ben miyim dört dörtlük? Ben bi halt değilim.
     Ondan yazdım zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder