19 Ekim 2010 Salı

Az önce kalktım remember me nin başından. Harikalar yaratan bi film diyemem. hatta "vasata yakın" bi başarı yakalayablmiş çoğu özelliği için. İzleyin derim ama heves etmeyin, aramayın çok "film film" diye.. tv8 in ardı ardına yayınlamaktan bıkmayacağı filmler kategorisinde çünkü. "Edward Cullen" aşkına bakmak isterseniz bişey diyemem,başa alıp izleyin isterseniz. Değer..:)
Nesnel kritikten ziyade söylemek istediğim, filmin kafamdaki boşlukları bi anlığına açığa çıkardığı.Eksikliğini hissedebileceğim pek çok şeyi bi anda karşımda,biraz daha abartılmış haliyle buldum.Bu anlamda izlediğim, dinlediğim çoğu şey rahatsız ediyor, tabiri gayet yerinde,gözüme sokulan başkasının "ben"i, bana "batıyor". Bu kadar global hisler taşımak yerine daha bölgesel şeylere kapılmak lazım.. Anlatmaya çalıştıkça, birileri yalnız olmadığınızı "boş yere hayıflandığınızı" ima edercesine vurabiliyor yüzünüze. Özellikle de ben bu hataya çok düşüyorum. Aynı zamanda, birileri de bana bu "yamuğu" çok sık yapıyor:) Filmdeki tyler karakterini belki de bu yüzden birazcık yakın hissettim kendime. Robert Pattinson ı tebrik etmek isterim kötü oyunculuğuna rağmen Alacakaranlık şeysinden sonra tekrardan gözümde parladığı için.Biraz salaşlığıyla,biraz filmle,daha çok nefis yüzüyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder