17 Ekim 2010 Pazar

thepersonyouhavecalled..

Yeniden.. Değişmleri severken, aslından benden alıp götürdükleriyle daha çok oyalanıyorum.İyi olmadığını biliyorum.Her değişim yerini aldığı "eski" sabitliklerin iyi ve güzel yanlarından alıp götürüyor her defasında. Monotonlarıma bağlıyım bi yandan da yani. Söylemekte çekince görmediğim korku tanelerinden biri: Ya giderse, ya tutamazsam bi ucundan? Ya yenisi?
 Boş kaygılarından arınmaya çalışan bi insan var buralarda.Henüz hiç bişeyin ucundan tutablmişliği de yok Bu geçiş zamanlarında ulaşılmamak istiyorum. Bittikten sonra gelsem ya ben? Ayak uydurma konusunda sıkıntı çekmiyorum. Alışırım hemen. Geçerken çok çiziyo fikrimi,olay anında orda olmak istemyorum.
   Hmm, nereye bağlayabilirim...? Hah, eski blog sayfama bakıyorum şmdi mesela,hala.. Yenisiyle ilgilensem ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder