3 Aralık 2010 Cuma

wikileaks.

Üç beş gündür malum, wikileaks acayip bi hava estirdi dört bi yanda. Şaştım kaldım.. Tabi ki bilenler mutlaka varmıştı da, ben şu son bombardımanla bi anda wikileaks manyağı bi toplum oluşmasını açıkçası çok yadırgadım. Nisanda, acayip bi videoyla dünyayı kasıp kavurdu,Türkiye de çoğu kişi hatırlamaz yaralılara yardıma gidem kamyonetteki sivillerin helikopterle nasıl canice öldürüldüğünü.. Asıl tepki verilmesi gerekn konularda sus pus olan kamuoyumuz, her zamanki gibi avrupanın Türkiye'yi ab ye almayacağının açıkça!! belirtilidği belgelere garip garip tepkiler verdi.Tayyip beyin 8 adet hesabı, Emine hanımın "Allaha inanır ona güvenmez" deyişi,sarkozy nin türkiyeyi sevmeyişi.. Neden çok büyüdü anlamadım. Yılmaz Özdilin de belirttiği gbi sanki aşina olduğumz bilgiler değilmişçesine çullandık hem medya olarak hemde "genç" nüfus olarak. Gizli diye nitelendirildiğinden bunca merak,ve politikanın "magazin dergisi"ne çevrilişi bu belgelerin. Halbuki sakin kafayla okuyup değerlendirilmesi ve devamının beklenmesi çok daha şık dururdu. Ne Kılıçdaroğlunun "tatmin edici" bi açıklamaya ihtiyacı var ne de karşı cepheden açıklayack biri..Wikileakste eminim bunlardan çok daha iyi bilgiler vardır.

Neyse, allahtan şu piyasa metalarını hiç kaybetmiyor da, insanların "ayaküstü" sohbetlerine malzeme birikiyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder